Порядок надання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання
електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду.
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості
постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки
мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим
зв`язком на адресу:
Приватне підприємство «Енерготрансзахід»
79020, Львівська область, м. Львів, просп. В’ячеслава Чорновола, 43А,
графік роботи: пн.-пт з 08-00 год. до 17-00 год., сб, нд. – вихідні дні;
або на електронну пошту: e-mail: alterhol@ukr.net за вказаною на сайті формою.
Для отримання додаткової інформації та консультації можна звернутись по телефону:
+38 (050) 332 99 90
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у
порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним
законодавством України.